Onko teillä kivijalkamyymälää?Ei, jotta kustannukset pysyisivät alhaisina (jotka asiakas kuitenkin päätyy maksamaan), olemme päättäneet myydä vain verkkokaupan kautta.
Onko teillä luetteloa?
Meillä ei ole perinteistä postimyyntiluetteloa.
Voitteko toimittaa laskulla?
Jos syötät sosiaaliturvatunnuksesi tilauksen yhteydessä, toimitamme tilauksesi yleensä laskun avulla, jonka maksat tuotteiden vastaanottamisen jälkeen. Uusille asiakkaille suoritamme yleensä luottotarkastuksen sekä manuaalisen luottoarvioinnin turvallisuussyistä. Jos sinulla on maksuhuomautuksia, varaamme oikeuden lähettää tilauksesi postiennakolla. Uusille asiakkaille myönnetään korkeintaan yksi avoin lasku, jonka jälkeen uusia paketteja lähetetään postiennakolla, kunnes ensimmäinen lasku on selvitetty. Laskun kautta tilatut tuotteet toimitetaan vain väestörekisteriin kirjattuun osoitteeseen.
Koska pakettini saapuu?
Yritämme lähettää kaikki tilaukset postin kuljetettavaksi seuraavana arkipäivänä. Tämän jälkeen posti tarvitsee muutaman päivän kuljettaakseen tilauksesi sinulle. Jos viiveitä ilmaantuu Joolin.se-sivustolla, ilmoitamme sinulle sähköpostitse. Tietysti sinulla on oikeus peruuttaa tilaus.
Paljonko toimitus maksaa?
Jos tilauksesi arvo on alle 80 euroa, lisättävät toimituskulut ovat 4,90 euroa.
Jos tilauksesi on arvoltaan yli 80 euroa, tarjoamme toimituskulut.
Milloin saatte uusia tuotteita?
Saamme säännöllisesti uusia tuotteita valikoimaamme. Suosittelemme, että tilaat uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla!
Voinko valita toimituspisteen?
Valitettavasti emme voi tällä hetkellä tarjota muuta kuin postin säännöllistä toimituspistettä
Kuka maksaa postikulut palautuksen yhteydessä?
Joolin.se -sivustolla sinulla on aina oikeus palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa, jos tuotetta ei ole käytetty ja alkuperäinen pakkaus on liitetty palautukseen. Sinä olet vastuussa palautuksen yhteydessä esiintyvistä toimituskustannuksista. Emme veloita palautusmaksua.
Mitä teen, jos tuote on rikki?
Ota yhteyttä osoitteeseen kundtjanst@joolin.se niin ratkaisemme asian mahdollisimman sujuvalla tavalla.
Valitukset ja / tai väärä toimitus
Joolin.se pyrkii siihen, että kaikki olisi aina oikein, mutta tietysti voimme joskus tehdä virheitä. Jos olet saanut rikkoutuneen tai väärän tuotteen, tai haluat tehdä valituksen, ota ensin yhteyttä meihin sähköpostitse kundtjanst@joolin.se niin yritämme ratkaista asian mahdollisimman sujuvasti.
Palautusmaksut
Oikean vastaanottajan varmistamiseksi kaikki palautusmaksut suoritetaan suoraan pankkitilille. Emme käytä ilmoituksia maksumääräyksestä.
Luottotarkastus kun tilaa laskulla?
Yleensä teemme aina mukautetun luottotarkastuksen osana luottoarviointia, kun tilaat laskulla. Jos et halua luottotarkastuksen suorittamista, voit tilata postiennakolla.
Mitä tapahtuu, jos en hae pakettia?
Posti lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestillä puhelinnumeroon, joka ilmoitit tilauksen yhteydessä. Jos pakettia ei kuitenkaan noudeta, posti lähettää myös saapumisilmoituksen postitse. Kun paketti on ollut toimituspisteessä noin 14 päivää, se palautetaan noutamattomana. Posti laskuttaa tästä Joolin:ia, ja siksi veloitamme asiakkaalta 30 euroa noutamattomista paketeista.
Korttimaksut
Joolin.se ei tällä hetkellä pysty veloittamaan tilauksia pankkikortilla tai luottokortilla.
En löytänyt vastausta kysymykseeni!
Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen kundtjanst@joolin.se.